Eksperci z doświadczeniem w topowych organizacjach
Nasi prowadzący pracowali dla największych firm w Polsce i za granicą.

Dzięki temu uczysz się rozwiązań, które działają w realnym biznesie, a nie w teorii.

Marcin Olszewski

Od ponad 30 lat zajmuje stanowiska menedżerskie w globalnych korporacjach, takich jak Tech Data, Ingram, Fujitsu i HP Inc. Pełnił funkcje członka zarządów i rad nadzorczych w spółkach na rynkach Europy Wschodniej, Rosji, Bliskiego Wschodu, Afryki i Indii.

Jako CEO Eastern Europe Region oraz CFO Emerging Market Region odpowiadał za rozwój biznesu na wielu wymagających rynkach, prowadząc transformacje organizacyjne i budując strategie dla globalnych marek.

Obecnie doradza akcjonariuszom i zarządom, prowadzi warsztaty grupowe i indywidualne szkolenia z zakresu strategii, zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych. Był także wykładowcą w Międzynarodowej Szkole Biznesu LABA, prowadził kurs online „CEO – Dyrektor Zarządzający”.

Maria Andrulewicz

Ma za sobą 26 lat kariery w dużych organizacjach, specjalizując się w sektorze ochrony zdrowia i usług biznesowych. Obejmowała kluczowe stanowiska, m.in. Wiceprezesa Zarządu ds. Operacyjnych, Dyrektora Finansowego Pionu Usług Biznesowych, Dyrektora Medycyny Pracy oraz Dyrektora ds. Dostawców Usług Medycznych w firmach MEDICOVER, LUX MED, LUX MED Onkologia, KROTEX POLAND.

Nadzorowała działalność operacyjną 3 szpitali onkologicznych, placówki rehabilitacyjnej, apteki przyszpitalnej, działu badań klinicznych oraz sieci 3600 partnerów medycznych. Jej zespoły liczyły od 20 do 1200 pracowników.

Specjalizuje się m. in. w rozwoju pracowników i skutecznym zarządzaniu dużymi zespołami, wdrażaniu projektów efektywnościowo–jakościowych i budowaniu synergii między spółkami w grupie oraz zarządzaniu budżetami przychodowo–kosztowymi od 60 do 260 mln PLN rocznie.

Od lat łączy strategiczne spojrzenie na rozwój organizacji z praktyką wdrażania zmian w dużych i złożonych strukturach.

Dariusz Chlastawa

Ponad 30 lat doświadczenia w budowie, rozwoju i sprzedaży firm, transakcjach M&A, restrukturyzacjach oraz tworzeniu i prowadzeniu sieci franchisingowych. Z sukcesami działał w wielu sektorach: telekomunikacyjnym, energetycznym, FMCG, odzieżowym i restauracyjnym.

Jako prezes, wiceprezes i członek zarządu ds. sprzedaży zarządzał m.in. w: mPunkt Polska SA, Premium Mobile Sp. z o.o., Energetyczne Centrum Sp. z o.o., Alumast SA oraz w innych spółkach o zasięgu ogólnopolskim.

Przez ponad 20 lat w branży telekomunikacji mobilnej budował i prowadził ogólnopolską sieć sprzedaży realizującą ponad 400 tys. kontraktów rocznie i generującą obrót ponad 450 mln zł.

Jako Group Country Manager w sektorze energetycznym zarządzał firmami o obrotach rocznych przekraczających 400 mln zł.